Logo zoeken
0
categorieen
https://www.stropdassenconcurrent.nl/klantenservice
Zoeken
Winkelmandje
Gratis verzending
Voor 16:00 besteld,
dezelfde dag verzonden
14 dagen zichttermijn
(niet goed, geld terug)
Veilig betalen
(direct via iDEAL)
036 - 535 00 76

    Klantenservice

    Om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, zetten we hier de belangrijkste informatie op een rijtje:

    1. Bestellen
    2. Verzenden
    3. Betalen
    4. iDEAL
    5. Vooruitbetalen
    6. Prijsbeleid
    7. Voorwaarden
    8. Instructies retourneren
    9. Kosten retour zenden
    10. Retouradres
    11. Garantie en klachten

    a. Bestellen
    Stropdassenconcurrent.nl biedt je de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week je modeaccessoires te bestellen.

    Bestellen gaat eenvoudig en snel. Volg deze stappen:

    • Je kiest het artikel dat je wilt bestellen en plaatst dit in je winkelmandje door op de knop "bestellen" te klikken.
    • Als je klaar bent met winkelen klik je op de knop "winkelmandje" en zie je een overzicht van de artikelen die je gekozen hebt.
    • Mocht je nog artikelen willen wijzigen, dan is dit hier nog mogelijk.
    • Als je winkelmandje gevuld is met alle artikelen die je graag wilt bestellen ga je verder naar stap 2 "naam- en adresgegevens".
    • Nadat je al je gegevens hebt ingevuld, hebben we nog twee vragen voor je:
      • Wil je je bestelling via PostNL of DPD ontvangen, of kom je deze ophalen?
      • Welke betaalmethode heeft je voorkeur? Vooruitbetalen per bank of betalen via iDEAL?
    • Nadat je deze vragen hebt beantwoord, vind je in de volgende stap een volledig overzicht van je bestelling.
    • Als alle gegevens in dit overzicht juist zijn kun je klikken op "order versturen". Op dit moment is je order geplaatst. Als je gekozen hebt voor betalen via iDEAL word je doorgezet naar de betaalomgeving om je betaling af te ronden.

    Jouw bestelling zal per e-mail aan je bevestigd worden. Als je gekozen hebt voor betalen per bank, vragen we je het bedrag dat in de bevestiging genoemd staat aan ons over te maken. Zodra wij je betaling ontvangen hebben, kunnen wij je order verder verwerken en versturen.

    b. Verzenden
    Alle orders die vóór 16.00 uur worden besteld en betaald, worden op dezelfde werkdag nog verzonden. Bestellingen die op zaterdag en zondag binnenkomen worden op maandag verstuurd.

    Pakketten met PostNL en DPD worden doorgaans de volgende werkdag geleverd. Met de Track & Trace-code van DPD kun je jouw bestelling volgen. Deze link ontvang je zodra je pakket klaar staat om verzonden te worden. Als je order door de brievenbus past zal je geen Track & Trace-code ontvangen.

    NB Stropdassenconcurrent.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen die veroorzaakt worden door DPD of PostNL.

    c. Betalen

    De prijzen die je ziet op onze site vormen ook het bedrag dat je daadwerkelijk betaald zonder allerlei extra kosten achteraf. Kies de betaalmethode die je wilt. Simpel, helder en duidelijk!

    d. iDEAL
    Met internetbankieren van ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank kun je altijd via iDEAL betalen. Veilig, snel en gemakkelijk.

    De voordelen van betalen via iDEAL:

    • Je betaalt via je eigen bank, dus vertrouwd en veilig;
    • Registreren of speciale software downloaden is niet nodig;
    • Je iDEAL-betaling wordt meteen verwerkt en is zichtbaar in je rekeningoverzicht;
    • Betalen met iDEAL is bij Stropdassenconcurrent.nl altijd gratis.

    e. Vooruitbetalen
    Heb je gekozen voor vooruitbetalen, dan maak je zelf het bedrag over op de bankrekening van Stropdassenconcurrent.nl. Nadat je de artikelen hebt uitgezocht, ontvang je de bevestiging (tevens factuur) per e-mail. Bij een vooruitbetaling duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat deze bij ons binnenkomt. Zodra je betaling binnen is, wordt je bestelling verstuurd. Hebben wij na 10 dagen nog geen betaling van je ontvangen, dan wordt de bestelling geannuleerd.

    De voordelen van vooruitbetalen:

    • Vooruitbetalen is veilig en helemaal gratis;
    • Handig als je even geen internetbankieren bij de hand hebt;
    • Je bestelling toch annuleren? Neem eenvoudigweg contact op met onze klantenservice.

    f. Prijsbeleid
    Alle prijzen van de producten die via Stropdassenconcurrent.nl verkocht worden zijn inclusief alle kosten.

    Stropdassenconcurrent doet haar uiterste best om in alle gevallen steeds de juiste prijs te vermelden voor elk product in onze webshop. Mocht het echter voorkomen dat de prijs van een product, eenmaal in de winkelmand, verschilt van de prijsaanduiding van dat product op één of meerdere pagina's in de webshop, dan geldt altijd de prijs van het product in de winkelmand. Aan onopzettelijk foutieve prijsvoering op productverzamelpagina's of productdetailpagina's kunnen geen rechten worden ontleend.

    g. Voorwaarden
    Je mag de artikelen binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Wij accepteren alleen geretourneerde artikelen die:

    • In de originele onbeschadigde verpakking worden teruggezonden;
    • Onbeschadigd en ongebruikt zijn;
    • Een geprinte retour bon bevatten.

    Retourneren: Indien aan bovenstaande voorwaarden is voldaan, stort Stropdassenconcurrent.nl het betaalde bedrag uiterlijk binnen 10 werkdagen na retourontvangst van de artikelen terug op je rekening.

    Ruilen: Stropdassenconcurrent.nl streeft ernaar om binnen 2 werkdagen de omruiling te verzorgen.

    h. Instructies retourneren
    Meld je retourzending aan door het retourformulier op onze site in te vullen, deze retour bon uit te printen en met de retourzending mee te sturen.

    i. Kosten retour zenden
    De kosten van de retourzending zijn geheel voor de rekening van de verzender.

    j. Retouradres
    Je retourzending of omruiling kun je versturen naar:
    Stropdassenconcurrent.nl
    T.a.v. Afdeling Retouren
    Neonweg 202
    1362 AE Almere

     

    k. Garantie & klachten

    Iedere individuele klant of bezoeker van Stropdassenconcurrent.nl kan van ons verwachten dat wij vragen, suggesties en bestellingen met de meest mogelijke zorg en aandacht behandelen. Mocht daarin dan toch iets misgaan, of ervaar je problemen met de bezorging door PostNL of DPD, dan zullen we onze uiterste best doen om tot een passende oplossing te komen.

    Als je een klacht hebt over onze producten, dienstverlening of de bezorging (door derden), dan vragen wij je om je klacht bij voorkeur via e-mailadres klantenservice@stropdassenconcurrent.nl aan ons door te geven.

    Zodra we je klacht ontvangen hebben, sturen wij je een bevestiging.
    Vervolgens krijg je binnen 2 werkdagen ook een inhoudelijke reactie van ons. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Indien je klacht betrekking heeft op de bezorging van de bestelling zullen we dit uiteraard ook neerleggen bij het betreffende postbedrijf.

    Als je liever contact hebt via de telefoon, dan kan dat ook. Neem in dat geval op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur contact op met onze klantenservice via 036 - 5350076.